witam, jestem instruktorem od niedawna i mój znajomy chce mnie zatrudnić tylko chciałem sie zapytac czy moze mnie zatrudnic na umowe zlecenie ? jesli nie jestem studentem itp itd i nie jestem na innym etacie ,,, ??
Printable View
witam, jestem instruktorem od niedawna i mój znajomy chce mnie zatrudnić tylko chciałem sie zapytac czy moze mnie zatrudnic na umowe zlecenie ? jesli nie jestem studentem itp itd i nie jestem na innym etacie ,,, ??
Może, ale wtedy będziecie płacić ZUS. Taniej wychodzi umowa o dzieło. Tylko trzeba ją rozsądnie sformułować, żeby ktoś jej nie uznał za zlecenie.Cytat:
Napisał skrzypu22
Inna sprawa, że wtedy zupełnie nie masz ubezpieczenia, ani nfzetowego nawet.
a ma ktoś moze jakis wzór takiej umowy o dzieło ?? bo szczerze mówiąc nie usmiecha mi sie płacić ZUS itd. bo to i tak nie mialo by sensu, a nie chce zeby panstwo na mnie jeszcze zarabiało
mozesz kupic gotowy arkusz takich umow tam jest chyba 100 sztuk
dzieki, a czy ktos z Was pracuje w takiej formie zatrudnienia ?? umowa o dzieło
wiem tylko tyle ze pracodawca placi podatek za ciebie do US od tej umowy o dzielo
dziwne podejscie... myslisz, że nie dozyjesz emerytury albo renty? :twisted:Cytat:
Napisał skrzypu22
tak, myslę że nie dozyje a jesli dozyje to ciężko bedzie żyć za 600 zl miesięcznie , ale wątek nie jest o emeryturach i rentach ;D
Nie, Podatek to on sobie płaci za siebie. Pracodawca tylko zaliczkę odprowadza. Ale jak się dobrze napisze UoD, to jeszcze 50% KUP za autorskie dokonania się ma. Choć to prędzej na zajęcia z teorii. Zajęcia z praktyki to już pewnie ciężej, choć też opracowanie trasy może faktycznie pod to podejść.Cytat:
Napisał Roxi
Czy ma ktoś przykład umowy o dzieło między Instruktorem a OSK?
Nigdy nie byłem za umową o dzieło z instruktorem. To jest bardzo śliski temat. Naprawde musi być konkretnie napisana. Później po latach można "beknąć" składki zus, jeżeli urzędnik podważy tą umowę.
Umowa zlecenie będzie właściwa