08.09. dniem szczęśliwym sie okazał....:-) Witam wszystkich instruktorów.... 8) i nie tylko... nowa pani Instruktor - Kamila :-) :lol: :lol: :lol:
Printable View
08.09. dniem szczęśliwym sie okazał....:-) Witam wszystkich instruktorów.... 8) i nie tylko... nowa pani Instruktor - Kamila :-) :lol: :lol: :lol:
Gratuluje-ja dopiero chodze na kurs:-)
no to powodzenia życzę i wyytrwałości....:-) Jakoś bo egzaminie człowiek tak sie lepiej poczuł :-)
Kamila gratulacje :) Dla mnie 8.09.2007 też był dniem szczęśliwym bo również zdałem egzamin na instruktora nauki jazdy :) Zdawałem w Białymstoku. Pozdrawiam.
Gratuluje :-)
o prosze... no to musimy to oblac..hehehe takie szczęście w tym samym dniu :-)
Pozdrawiam
Ps. teraz tylko legitka i do pracki :-)
Witaj i powodzenia ,ja jestem instruktorem też początkującym od 2 miesięcy i zacząłem dopiero pracę.
Gratulacje. Takim to dobrze. Ja jestem w połowie kursu :D . No ale chyba jakoś to będzie.
Kamilo wszystkiego najlepszego w nowej pracy nie zrażaj się jak spotkasz takich co od rana narzekają, a to samochód dużo pali a to pogoda zła. Podchodź pogodnie do pracy i bądź życzliwa dla ludzi a będzie dobrze. Ja nie jestem początkującym bo 10 lat to trochę czasu i trochę godzin jest.
Wszystkim instruktorom życzę takich chwil jakie ja ja dzisiaj przeżyłem. Było to coś fenomenalnego wprost nie do opisania :lol:
Ludzie bądźcie pozytywnie nastawieni do innych, nawet do tych co bez sprzęgła biegi zmieniają :D . Pozdrawiam. :lol:
nie no jak narazie wszytsko ok....tylko zastanawiam sie czemu ostatnio kobietka wyjeżdzając z łuku patrzyła się na pachołki z innego łuku i przejeżdzała mi przez linie zewnętrzne.... :shock: ( na placu jest ich kilka obok siebie ) :-) No cóż... :wink: Uczy się trzeba jej wybaczyć....
Dzięki za wspracie... daje radę < tak myślę >
Nocnyjeździec, ja też jestem szczęśliwy jak wracam do domu cały i bez zszarpanych nerwów i to od ładnych paru lat.Cytat:
Napisał nocny jeździec