Pokaż wyniki od 41 do 44 z 44
-
16-02-2012, 21:13 #41
- Dołączył
- 23.01.2012
- Postów
- 30
To prawda, niewielu jeszcze się da wymyślić bardziej szalonego wobec tego co przynosi nowa ustawa o kierujących.
Myślę, że w 2013 wzrośnie wypadkowość i być może śmiertelność motocyklistów na placach manewrowych w WORDach i to co widzieliśmy w Częstochowie to będzie pikuś wobec scen mrożących krew w żyłach gdy motocyklista z prędkością 50 km/h będzie się rozbijał o przeszkodę.
-
16-02-2012, 22:49 #42
- Dołączył
- 16.12.2009
- Postów
- 362
-
17-02-2012, 15:16 #43
- Dołączył
- 28.02.2011
- Postów
- 50
mysle ze kolega zartobliwie sasugerowal o obowiazku szkolenia w takich a takich warunkach atmosferycznych jak mialo by to wygladac w praktyce? instruktor z linijka mierzyłby grubość zalegającej pokrywy śnieznej na drodze a potem w karcie stosownym krzyzykiem potwierdzal że kursant odbył wspomniany punkt szkolenia? czy moze sam krzyzyk by wystarczył tak jak jest to obecnie? co innego gdyby starostwo kazdemy kursantowi przydzielalo urzednika kontrolujacego czy odbył każdy punkt programu szkolenia?
-
17-02-2012, 16:14 #44
- Dołączył
- 16.12.2009
- Postów
- 362
Bookmarks