Naukajazdy.pl - Serwis dla kursantów i ośrodków szkolenia kierowców.


Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23
  1. #1
    Nowy użytkownik
    Dołączył
    20.03.2014
    Postów
    1

    Kolizja na egzaminie.



    Witam.
    Jestem tu nowy, mam pare pytanek bo jestem jeszcze laikiem w tej dziedzinie.
    Co sie stanie gdy zdarzy sie kolizja na egzaminie ale nie z winy kursanta, jaki jest wynik egzaminu, czy jest moze przerwany i ustalony nowy termin egzaminu?
    Co sie stanie gdy dojdzie do kolizji pojazdu (zwyklego nie egzaminacyjnego) z pojazdem uprzywilejowanym, gdy np. my jedziemy prawidlowo a uprzywilejowany na czerwonym, czyja bedzie wina?
    Gdy jade droga poza terenem zabudowanym, jedzie przede mna np. ciagnik rolniczy, zjezdza mi na pas awaryjny - linia ciagla (wiem ze nie moze zjezdzac) jest zakaz wyprzedzania. Moge wyprzedzic ten ciagnik? Nie zmieniam pasa ruchu, nie wjezdzam na pas do ruchu przeciwnego bo ciagnik mi zjechal. Moge go wyprzedzic?

  2. #2
    Nowy użytkownik
    Dołączył
    18.03.2014
    Postów
    2


    Jeśli zdarzy się kolizja to oczywiście egzamin jest przerwany. Jeśli dojdzie do kolizji z pojazdem uprzywilejowanym to będzie to twoja wina, ponieważ taki pojazd nie musi przestrzegać znaków, ani sygnałów świetlnych. Jak ciągnik ci zjedzie to możesz go wyprzedzić, ale tak żeby nie zjeżdżać na przeciwny pas.

  3. #3
    Od dawna na forum Avatar ksu
    Dołączył
    23.11.2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Postów
    2,378


    kubek napisał:
    Co sie stanie gdy zdarzy sie kolizja na egzaminie ale nie z winy kursanta, jaki jest wynik egzaminu, czy jest moze przerwany i ustalony nowy termin egzaminu?
    Egzaminu nie przerywa się, a jego wynik zależy od tego czy osoba egzaminowana poprawnie wykonała zadania egzaminacyjne.
    Jeśli pojazd egzaminacyjny nadaje się do dalszej jazdy, to egzamin kontynuuje się tym pojazdem, a jeśli nie, to jest zmiana pojazdu egzaminacyjnego.