Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
-
10-01-2011, 21:59 #1Nowy użytkownik
- Mieszka w
- Zawiercie
Kilka pytań odnośnie "prowadzenia" OSK...
Witam serdecznie wszystkich instruktorów oraz kierowników OSK. Jestem początkującym właścicielem OSK (OSK prowadzę od grudnia) i chciałbym zadać Wam kilka pytań. Być może uważacie, że jak się otwiera własny OSK to powinno się wszystko wiedzieć, ale ja przyznaję się, że nie wiem wszystkiego i dlatego proszę Was o podpowiedź w kilku kwestiach, a mianowicie:
1) Osoba koncząca kurs w innym OSK po niezdanym jednym egzaminie państwowym przychodzi do mnie na kurs uzupełniający - jakie potrzebuję dokumenty? Skąd wiem, że osoba ta ukończyła kurs podstawowy, jeśli zaświadczenie o ukończeniu kursu złożyła w WORD i tam jest ono przechowywane, a zaświadczenie o zakwalifikowaniu na egzamin np. zgubiła? Co w takiej sytuacji powinienem zrobić? Jak udokumentować, że dana osoba może uczestniczyć w szkoleniu uzupełniającym? Czy mogę np. sam przygotować jakieś oświadczenie, w którym osoba przed szkoleniem oświadczałaby, że ukończyła szkolenie podstawowe i takie oświadczenie dołączać do dokumentacji kursanta?
W rozporządzeniu jest napisane, że: szkolenie uzupełniające może rozpocząć osoba, która posiada wydane zaświadczenie o ukończeniu szkolenia podstawowego lub dodatkowego i nie przystapiła do egzaminu państwowego na prawo jazdy lub go nie zdała i że ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez przedsiębiorcę przyjmując osobę na szkolenie podstawowe, dodatkowe lub uzupełniające m. in. sprawdza czy osoba spełnia warunki opisane na początku ninejszego fragmentu tekstu.
Jak mam więc sprawdzić, że dana osoba ukończyła to szkolenie podstawowe i czy muszę to w ogóle gdzieś dokumentować?