Naukajazdy.pl - Serwis dla kursantów i ośrodków szkolenia kierowców.


Pokaż wyniki od 1 do 10 z 52

Hybrid View

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Od dawna na forum
    Dołączył
    14.11.2010
    Mieszka w
    DZG
    Postów
    732


    No ja tez ostatnio widzialem autobus, ktory mial awarie, stal na przystanku autobusowym i mial wlaczone swiatla awaryjne.
    A co do włączania kierunkowskazu do zatrzymywania sie przy prawej krawedzi jezdni to jest to dobre rozwiazanie bo informujemy tych za nami, ze bedziemy sie zatrzymywac...

  2. #2
    Od dawna na forum
    Dołączył
    19.09.2011
    Postów
    469


    Cytat Napisał slowdzerson Zobacz post
    ....
    A co do włączania kierunkowskazu do zatrzymywania sie przy prawej krawedzi jezdni to jest to dobre rozwiazanie bo informujemy tych za nami, ze bedziemy sie zatrzymywac...
    a może skręcać?? ogólnie dobrze jest poinformować że cos się zaczyna dziać
    te użwanie kierunkowskazów to ciężka sprawa, jak chociażby używanie ich do dawania znaku, że ten z tyłu może wyprzedzać, nie jest to dobre bo wystarczy wyobrazić sobie sytuacje gdzie ktoś zamierza skręcić w prawo i włącza kierunkowskaz, następnie robi ruch kierownicą i wyłacza kierunkowskaz i juz nie powtarza go i co wtedy?? ktoś myśli, że wolne wychyla się pewnie i dzwon bo z naprzeciwka coś jechało
    wiem, wiem zaraz się posypią komentarze, że aby wyprzedzać należy się upewnić że mamy taka mozliwość ale jak ktoś jeździ po drodze to widać jakie są zachowania, sam tez korzystam z takiej podpowiedzi ale dodatkowo sie upewniam.
    inna sprawa to zjazd z rond, też nie jest to nigdzie sprecyzowane a jakoś sobie ludzie radzą

Użytkownicy, którzy czytali ten wątek: 0

Brak wyników.

Bookmarks

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •