Naukajazdy.pl - Serwis dla kursantów i ośrodków szkolenia kierowców.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
    Nowy użytkownik
    Mieszka w
    Dzierżoniów

zdaję na kat. D

Jestem po drugim egzaminie na kat D w WORD Wałbrzych.
    ... i jestem przerażony
    Dwa razy załatwili mnie na obsłudze.
    Nie jestem chłopcem z pierwszej łapanki, pracuję jako kurier robię kupę kilometrów, wiem jak jest zbudowany samochód i jak to wszystko działa, mam też kat C, mimo wszystko poszedłem na egzamin i zbladłem.
    Na jednym egzaminie Jaśnie Pan Instruktor kazał sprawdzać inne rzeczy niż Jaśnie Pan Instruktor na drugim egzaminie i bądź człowieku mądry jak tu ich zadowolić . Ale przykładów można mnożyć tysiącami.
    Jeśli ktoś może mi podać jak dokładnie (bardzo dokładnie jak najdokładniej ) powinna wyglądać całkowita obsługa przed ruszeniem autobusem byłbym wdzięczny.

Od dawna na forum

Pierwsze zadanie egzaminacyjne - przygotowanie do jazdy, sprawdzenia stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy, oraz ruszanie z miejsca - należy wykonać zgodnie z następującymi zasadami:

1) sprawdzenie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu drogowego - osoba egzaminowana musi zaprezentować, że potrafi sprawdzić:
    a) poziom oleju w silniku (osoba egzaminowana powinna co najmniej wskazać gdzie i przy użyciu jakich przyrządów sprawdza się poziom oleju w pojeździe),
    b) poziom płynu chłodzącego,
    c) poziom płynu hamulcowego,
    d) poziom płynu w spryskiwaczach - osoba egzaminowana powinna co najmniej wskazać zbiornik i po jego otwarciu stwierdzić obecność płynu,
    e) działanie sygnału dźwiękowego,
    f) działanie świateł zewnętrznych pojazdu,
    - odpowiednio jeżeli występuje,

2) właściwe ustawienie fotela, lusterek, zagłówków i zapięcie pasów bezpieczeństwa, (jeżeli pojazd jest w nie wyposażony), sprawdzenie czy drzwi pojazdu są zamknięte,